التماس دعا ...


امشب شب قدر هستش .

بیاید تا هممون برای هم دیگه دعا کنیم . من برای دوستای مجازیم و شما برایمن که یکی از دوستای مجازیتون هستم ...

خیلی از همین دوستیای مجازی ، خیلی خالصانه تر و با عاطفه تر از دوستیای دنیای واقعیه ...

پس ملتمسانه ازتون میخوام که برام دعا کنید با دل پاکتون ...

دعا کنید گره از کارهای منم باز بشه و آرامش به زندگیم بیاد ...

برام دعا کنید ...

منم قسم میخورم که برای تک تکتون دعا میکنم ، اگر خدا دعاهای این بنده حقیرو قبول کنه...

بیاید امشب دستامون برای دعای دوستامون رو به آسمون بره بالا ...


التماس دعا ...


بسم ا...

می آید

کسی می آید ...

کسی می آید ...


کی که مثل مادر نیست ...

مثل بابا نیست ...


کسی دیگر ...

کسی بهتر ...


و مثل او ، کیست که باید باشد ؟؟!!!

غرور دخترانه


دیوانه وار هم که

دوستت داشته باشم ...

پای غرور دخترانه ام

که وسط بیاید

فقط یک جمله میگویم ...:


به سلامت ...

...

همیشه معذرت خواهی به این معنی نیست که کار اشتباهی کردی ...

بعضی وقتا واسه اینه که بهش ثابت کنی که بیشتر از غرورت برات ارزش داره ...

آرزو

خدایا به حق همین ماه عزیز ، به دل من و تمام بنده هات یه نگاه بنداز .

نذار کسی که اذیتمون کرده راحت زندگی کنه ...





الهی آمین ....

من ، منم

اگه قرار باشه من ، اونی بشم که تو میگی ،

که دیگه من ، من نیستم ! 

من ، همینی ام که میبینی !

مغازه نیست که دکور بچینم برات !

سلامتی خودم ، که اگر " آرزوی " کسی نیستم ،

" آویزون " کسی هم نیستم ...!!!





برای اطلاع از نحوه گرفتن فال ورق اینجا کلیک کنید و نظر بگذارید ...

قسم

گفت به شرفم قسم ، خیانت نمیکنم ....

نمیدانم شرفش برایش مهم نبود ،

یا به چیزی قسم خود که نداشت ...